Oсновно почистване на офиси
Вашата работна среда е мястото, където да се чувствате вдъхновени. Независимо как поддържате офиса си, той се нуждае периодично от основно почистване. Освежете работното пространство!Основно почистване
В допълнение към абонаментното почистване на офис, предлагаме основно почистване на всякакъв вид помещения. Независимо как поддържате своя офис, на определен период от време трябва да се извършва основно освежаващо почистване.
В основното почистване на офиса се включват специфични площи и повърхности, които не са част от ежедневното почистване и имат нужда от специална поддръжка с препарати, създадени за тях. Основната цел е намаляване на амортизацията. Процесът включва разнообразни дейности: от ръчни операции до използване на модерна професионална техника.
Също така, ако тепърва се нанасяте или местите в нов офис, то със сигурност се нуждаете от този вид почистване.
Услугата може да бъде както пакетна цена, така и за всяка повърхност поотделно. Може да бъде и на абонаментен принцип, с предварително договорен брой посещения. За оптимални резултати препоръчваме основно почистване минимум два пъти годишно.
Повърхности
Дейности
Паркинг, Прилежащи Производствени помещения
коридори и стълбищни помещения
Офис площи, Заседателни зали, Работни помещения
Абонаментно почистване на ОФИС ПЛОЩИ, ЗАСЕДАТЕЛНИ ЗАЛИ, РАБОТНИ ПОМЕЩЕНИЯ е професионална услуга, предлагана както за корпоративни клиенти, така и за малки и средни фирми.
Периодичността зависи от вида на дейността и необходимостта от поддържане на хигиена на високо ниво. Според желанието на клиента се сключва договор, в който се описва подробно обхвата на услугата.
Периодът на абонамента зависи от конкретната ситуация, както и от конкретните действия: месечна профилактика, ежеседмична или ежедневна дезинфекция, ежедневно почистване на подове и хигиенни помещения.
Абонаментното почистване на офиси се извършва в подходящ момент от деня или седмицата. Изборът му зависи от работното време на фирмата или на конкретния екип. При необходимост осигуряваме целодневно присъствие на наш персонал.
Заседателните зали изискват допълнително внимание. Те са мястото, на което екипът на фирмата се събира на работни срещи и обсъждания. Там се провеждат и срещите с клиенти и доставчици, с партньори. Тези помещения в много случаи са лицето на фирмата.
Почистването на заседателните зали се извършва заедно с останалите дейности от абонамента, и при необходимост преди или след използването им.
Работните помещения се почистват обикновено извън работното време, освен при друга договорка.
За повече информация се свържете са нас.
Кухненски, Сървърни и Почивни помещения
На пръв поглед предназначението на кухненски, сървърни и почивни помещения са с абсолютно различно предназначение. Общото между тях е изискването на специализирана грижа и професионално почистване.
Сървърните помещения са предвидени за скъпоструваща компютърна техника. Обикновено тя е подредена на специални рафтове – ракове. Помещенията са окабелени, снабдени с охлаждане, което да поддържа добра среда за нормално функциониране на техниката. Поддържане на хигиена в подобни помещения на офиса изискват специална грижа: почистване на охлаждания, отстраняване на прах, следене изрядността и добрата аранжировка на кабелите.
Сервизни, Санитарни и Складови помещения
Сервизните, санитарни и складови помещения в един офис изискват специализирана грижа. Те са сред онези работни части, от чиято хигиена зависи качеството на работа на екипа на фирмата.
Фоайета, асансьори и рецепция
Защо Sauber?
Sauber предлага гарантирано и сертифицирано качество на услугата, която се адаптира към Вашите потребности. Като професионалисти, ние не допускаме случайности. Ние изготвяме план след предварителен оглед на обекта. Този план включва точно онези дейности по почистване на офиси и домове, от които имате нужда.