Абонаментно почистване на офиси

ВАШЕТО ВРЕМЕ Е ЦЕННО – ОСТАВЕТЕ ПОЧИСТВАНЕТО НА НАС

Чистият и добре поддържан офис е ключов фактор за успеха на вашия бизнес. Нашият екип осигурява професионална комуникация и грижа за чистотата, която създава удобство както за служителите, така и за клиентите ви..

Създайте комфорт и продуктивна работна среда, като се възползвате от нашата услуга. Ние се грижим за всяко пространство с внимание към детайла.

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС ОЩЕ ДНЕС!

ЗАЯВЕТЕ БЕЗПЛАТЕН ОГЛЕД НА МЯСТО ИЛИ ОФЕРТА – БЕЗ АНГАЖИМЕНТИ!

ПОЛУЧЕТЕ ОГЛЕД ИЛИ ОФЕРТА ДО 24 ЧАСА

Безплатна консултация

Клиенти, които ни се довериха

КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА УСЛУГАТА?

 

Предлагаме професионално абонаментно почистване на офиси. Услугата обхваща широк спектър от дейности, свързани с ежедневната хигиена.

В зависимост от вашите нужди, извършваме абонаментното почистване в удобно за вас време – ежедневно или в определени дни от седмицата. Осигуряваме целодневен персонал, както и резервен екип при необходимост

Предлагаме почистване на офиси и сгради в цялата страна, като гарантираме еднакво високо качество на услугата, независимо от броя и местоположението на обектите.

Всяка дейност се определя индивидуално според вашите нужди и се извършва в редовни цикли – дневни, седмични или месечни.

Мениджърът отговаря за хигиената, ръководи персонала и осигурява навременната доставка на консумативи, като също така поддържа комуникация с вас.

УслугАТА ВКЛЮЧВА 

R
Измиване на твърди подови настилки
R
Позистване на меки подови настилки с прахосмукачка
R
Забърсване и полиране на офис мебели
R
Абонаментно почистване и дезинфекция на санитарни помещения
R
Обезпрашаване на офис техника
R
Проветряване на работни помещения
R
Забърсване на прах
R
Отстраняване на паяжини
R
Почистване на первази на прозорци, ключове за осветление, контакти и др.
R

Почистване на прозорци и стъклени повърхности

R
Забърсване на врати, преградни стени и парапети
R
Измиване на осветителни тела
R
Измиване на входни и преградни витрини
R
Грижа за интериорна растителност
R
Зареждане на хигиенни консумативи
R
Почистване на кошчета за смет
R
Изхвърляне на отпадъци
R

Почистване на фасади и други повърхности

R
Поддръжка на общи части

офис площи, Заседателни зали и Работни помещения

Кухненски и Почивни помещения

ГАРАЖИ, ВЪНШНИ Паркинги и Прилежащи ПЛОЩИ

Сервизни, Санитарни и Складови помещения

стълбища и коридори

асансьори, фоайета и рецепции

Допълнителни услуги

R
Дежурен целодневен персонал
R
Грижа за интериорна растителност
R
Почистване на сняг
R
Почистване на външни площи и гаражи
R
Други услуги, заявени от клиента

ПОЛУЧЕТЕ БЕЗПЛАТНА ОЦЕНКА НА ХИГЕНАТА ВЪВ ВАШИЯ ОФИС!

НЕАНГАЖИРАЩ  Анализ на хигиената 

Чудите се дали вашият офис отговаря на високите стандарти за чистота?

Искате да създадете по-здравословна и продуктивна среда за вас?

Ние сме тук, за да ви помогнем!

Заявете своя безплатен консултация и получете:

    КОЛКО СТРУВА?

    За да ви предложим най-доброто решение, е важно да получим информация за площта, помещенията, броя служители и нивото на заетост.

    Правиме оглед и консултация на място, за да изготвим  персонализирана оферта, съобразена с вашите изисквания.

    Предоставя ме ви неангажираща оферта, ще ви помогнем да изберете най-доброто решение за вашия бюджет, без компромис с качеството!

     Започнете с базов план и надграждайте при нужда.

    КАК ДА ЗАЯВИТЕ УСЛУГАТА ?

    Изпратете запитване онлайн или се свържете с нас за индивидуална оферта. Ще анализира вашите нужди и  предложим най-доброто персонално решение.

    3 СТЪПКИ ЗА ПО ЧИСТ ОФИС 

     

    1. ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

    (за квадратура, брой помещения и др.)

    2. ПравимЕ оглед НА МЯСТО

    (в удобно за вас време)

    3. Калкулираме най-добрата цена

    Клиентите за нас

    „Sauber превърна поддръжката на офисите ни в цялата страна в лесна задача. Те създадоха персонална програма за почистване, съобразена към нуждите на всяка локация, като се грижат за ежедневната поддръжка и специалните събития. Това ни позволява да се фокусираме върху основния ни дейност, без да се тревожим за логистиката.“

    „Авиор Експрес“ AД

    Петър Иванов,Човешки Ресурси

    „Преди да започнем да работим със ЗАУБЕР, нашият офис понякога изглеждаше занемарен. Имахме проблеми с координацията между различните почистващи фирми и не бяхме напълно удовлетворени от качеството на услугата. Това се промени, след като избрахме ЗАУБЕР. Те поеха цялостната грижа за ежедневното поддържане на офиса и ни предложиха допълнителни услуги като почистване на прозорци и дезинфекция. Сега офисът ни винаги изглежда подреден и чист.

    „Проджект Консулт“ ООД

    Мария Петрова, Офис Мениджър

    „Бяхме изправени пред предизвикателството да намерим надеждна и отговорна фирма за почистване на нашите офиси в цялата страна. Sauber се справиха перфектно – те изготвиха персонализирана програма за всеки обект, която включваше ежедневно поддържане, доставки на консумативи и бърза реакция при необходимост. Благодарение на тях, сега имаме подредена работна среда във всички наши локации.“

    „Alpha Trends“ ООД

    Виктор Георгиев, Мениджър

    ““ Заубер реши проблема ни с неорганизираната и небрежна поддръжка на офисното ни пространство. Преди използвахме няколко различни фирми и постоянно се борехме с липса на стандарти и координация. След като им се доверихме, всичко се промени – те поеха цялостната грижа за ежедневното почистване, доставката на консумативи и дори малки ремонти. Благодарение на Заубер, нашият офис винаги изглежда безупречно!

    „AI Tech Solutions" ООД

    Мария Иванова, Офис Администратор

    Най-голямото предизвикателство пред нас беше да намерим надеждна почистваща фирма, която да се справя безпроблемно с голямата площ и разнообразни повърхности в централния ни офис. Заубер идеално отговориха на нашите нужди – те създадоха персонализирана програма, включваща ежедневно почистване, стриктен контрол и бърза реакция при нужда. Екипът им е изключително отговорен и професионален, а резултатите са видими – нашите клиенти винаги отбелязват колко чист и приветлив е офисът ни.“

     

    „Ритейл Груп“ EООД

    Иван Петров, Управител

    КАКВО НИ ОТЛИЧАВА?

    24 години опит ,  340 доволни клиента!

    – Контрол на качеството от личен мениджър.

    – Ясни и прозрачни договори.

    – Бърза реакция при спешни ситуаци.

    – Денонощна връзка с наш екип.

    – График, съобразен с вашите изисквания.

    – Сертифицирани услуги по ISO