Почистване – офиси

ВАШЕТО ВРЕМЕ Е ЦЕННО – ОСТАВЕТЕ ЧИСТОТАТА НА НАС

Да поддържаш офиса си чист звучи лесно… докато не се изправиш пред реалността.

Ако сте без персонал – Почистването остава последна грижа сред всичките ви задачи. Да намерите решение, без да се ангажирате с управлението на почистването, става все по-трудно.

Със собствен персонал – Чести отсъствия, непостоянно качество и нужда от постоянен контрол – всичко това изтощава и губи ценно време. Вместо да ръководите бизнеса си, вие управлявате хигиенисти.

Ако работите с почистваща фирма – Лоша комуникация, променливо качество и бавна обратна връзка ви карат да губите ценно време в опити да координирате процесите.

С нас получавате:

  • Гарантирано постоянство в качеството.
  • Бърза реакция и ефективна комуникация.
  • Организация, която спестява времето ви.

ПОЛУЧЕТЕ БЕЗПЛАТНА КОНСУЛТАЦИЯ НА МЯСТО И ВИЖТЕ РАЗЛИКАТА В КАЧЕСТВОТО ОЩЕ СЕГА!

получете безплатна консултация на място

Безплатна консултация

Абонаментно почистване

Гъвкави предложение за чистотата в офиса.

Основно почистване

Освежете работното пространство.

Почистване след събития

Безупречна чистота и ред.

РЕШЕНИЯ, СЪОБРАЗЕНИ С ВАШИТЕ НУЖДИ

 

Чистият и подреден офис е ключът към успеха на вашия бизнес. Ние гарантираме безупречна чистота, уют и професионализъм за вашите служители и клиенти.

Освободете се от стреса и ни поверете грижата за всяко кътче на работното ви пространство.

Създайте работна среда, която вдъхновява екипа ви и впечатлява вашите клиенти.

Оставете чистотата на нас – защото вашето време е безценно!

Обадете се сега или заявете безплатна консултация и започнете пътя към по-чист и подреден офис!

 

НАШИТЕ УСЛУГИ

R
Дежурен целодневен персонал
R
Грижа за интериорна растителност
R
Почистване на сняг
R
Почистване на външни площи и гаражи
R
Други услуги, заявени от клиента

КАКВО НИ ОТЛИЧАВА

ЕКИП

Нашите служители са професионалисти с дългогодишен опит, преминали всички нужни курсове.

Контрол

За всеки обект отговаря отделен мениджър, който следи за качеството на услугата.

Асистент

Отговорно лице 24/7 за всички Ваши специални изисквания, извънредни ситуации и поръчки.

Хелп деск

Онлайн система, спомагаща за по-лесна обратна връзка и съдействие на клиента.

Индивидуално отношение

Получавате цялостно персонално решение, съобразено с Вашите конкретни изисквания.

Пълна прозрачност

Всички разходи за услуги, доставки и материали в една месечна фактура.

Клиентите за нас

„Фирмата ни работи със SAUBER
повече от седем години. Планираме да продължим отношенията си със тях като стабилен и
надежден партньор в почистващата индустрия. Наемаме SAUBER и за допълнителна работа: почистване след преместване и ремонт, сезонно
почистване на различни офис площи и др. Изпълняват задачите навреме и, както сме поискали от тях.“

„Мелън“ АД

CEO

„SAUBER е коректен партньор с професионално отношение при изпълнение на своите задължения, което ми дава основание да го препоръчам и на други, нуждаещи се от услугите на фирмата.“

AIG Life

Връзки с обществеността и администрацията

„През целия период SAUBER изпълняваше задълженията си коректно и качествено, в срок и с необходимото внимание и отношение към детайла. Специалистите на фирмата демонстрираха изключителен професионализъм, а натрупания опит и постигнатите резултати, заслужават доверието на бъдещите им клиенти.“

„Шишеджам Аутомотив България“ ЕАД

Директор Завод

„SAUBER и персонала на компанията извършват отговорно и качествено дейностите по ежедневното и периодично почистване на офиса. Тези дейности се извършват в извънработното време на офиса и при съобразяване с особеностите и изискванията на УНИЦЕФ България. Компанията доставя навременно всички необходими консумативи за дейностите.
SAUBER е коректен партньор, предоставящ съвременни, професионални и качествени услуги.“

УНИЦЕФ Бълария

Директор Финанси и Администрация

„От стартирането на настоящият договор до днешна дата, SAUBER изпълнява всички заложени в обхвата на дейност услуги по почистване на обекти на „Загорка“ АД.
SAUBER изпълняват задълженията си професионално, коректно, качествено и в срок.“

„ай-Фасилити“ ЕООД

Мениджър бизнес развитие

Как работим?

За нас е важно да разберем спецификите на офиса ви – площ, помещения, брой служители и степен на заетост, като при нужда извършваме оглед на място, за да предложим най-доброто персонализирано решение и оптимална цена, съобразена с вашите изисквания.

 1. Консултация – Определяме нуждите ви и предлагаме персонализирано решение.

2. График и организация – Съобразяваме се с вашето работно време, за да не прекъсваме процесите ви.

3. Почистване и поддръжка – Експертно обслужване с висококачествени почистващи продукти.

4. Контрол на качеството – Назначен мениджър следи за безупречно изпълнение на услугите.

 

 

ПОЛУЧЕТЕ БЕЗПЛАТНА ОЦЕНКА НА ХИГЕНАТА ВЪВ ВАШИЯ ОФИС!

Чудите се дали вашият офис отговаря на високите стандарти за чистота?

Искате да създадете по-здравословна и продуктивна среда за вашия екип?

Ние сме тук, за да ви помогнем! Заявете своя безплатен анализ и получете:

 

 

КАК ДА ЗАЯВИТЕ УСЛУГАТА?

Изпратете запитване онлайн или се свържете с нас за индивидуална оферта. Нашият екип ще анализира вашите нужди и ще предложи най-доброто персонализирано решение.

 

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

(Посочете квадратура, брой помещения и допълнителни изисквания.)

Правим оглед НА МЯСТО В УДОБНО ЗА ВАС ВРЕМЕ

Калкулираме най-добрата цена

Защо да избереТЕ НАС?

15 години опит, на който можете да разчитате!

– Контрол на качеството от личен мениджър.

– Ясни и прозрачни договори.

– Бърза реакция при спешни ситуаци.

– Денонощна връзка с наш екип.

– График, съобразен с вашите изисквания.

– Сертифицирани услуги по ISO 9001:2015