Абонаментно почистване на ОФИС ПЛОЩИ, ЗАСЕДАТЕЛНИ ЗАЛИ, РАБОТНИ ПОМЕЩЕНИЯ е професионална услуга, предлагана както за корпоративни клиенти, така и за малки и средни фирми.
Периодичността зависи от вида на дейността и необходимостта от
поддържане на хигиена на високо ниво. Според желанието на клиента се сключва договор, в който се описва подробно обхвата на услугата.
Периодът на
абонамента зависи от конкретната ситуация, както и от конкретните действия: месечна
профилактика, ежеседмична или ежедневна
дезинфекция, ежедневно
почистване на подове и хигиенни помещения.
Абонаментното почистване на офиси се извършва в подходящ момент от деня или седмицата. Изборът му зависи от работното време на фирмата или на конкретния екип. При необходимост осигуряваме целодневно присъствие на наш персонал.
Заседателните зали изискват допълнително внимание. Те са мястото, на което екипът на фирмата се събира на работни срещи и обсъждания. Там се провеждат и срещите с клиенти и доставчици, с партньори. Тези помещения в много случаи са лицето на фирмата.
Почистването на заседателните зали се извършва заедно с останалите дейности от
абонамента, и при необходимост преди или след използването им.
Работните помещения се почистват обикновено извън работното време, освен при друга договорка.
За повече информация се свържете са нас.